Vårt hjerteslag

Stavern Frikirke er en menighet med hjerte for lokalsamfunnet vårt, og vi ønsker å bety noe for mennesker i Stavern og Larvik. Vi vil være ei kirke for nabolaget og for byen vår; et sted det er godt å komme til, med lav terskel og god takhøyde. Vi brenner for å vise frem hvem Jesus er for mennesker. Vi tror at han er for alle - ikke bare de “religiøst anlagte” av oss - og vi ønsker at flere skal bli kjent med han!

Stavern Frikirke er en generasjonsmenighet. Arbeidet vårt for barn og tweens er noe av det aller viktigste for oss, men vi jobber for å inkludere alle aldersgrupper, og skape et åpent miljø hvor generasjonene kan trives sammen. Vi er ulike, og det er viktig for oss at ulik bakgrunn og kultur kan være med å berike fellesskapet.